Готуємося до школи

 


Шановні батьки майбутніх першокласничків та любі малята! 
Запрошую вас до віртуальної екскрсії навчальним кабінетом! Прошу натиснути на наступний напис: 
 НАШ КЛАС                     Вдалого перегляду!








Вітаю вас, шановні батьки та маленькі дошколярики, на моєму блозі!

На  цій сторінці   ви знайдете багато цікавих вправ для підготовки дитини до школи. 

Як працювати: 

1. Спочатку ви, шановні батьки, читаєте завдання самі або разом з дитиною.

2. Пояснюєте дитині, якщо вона на зрозуміла.

3. Слухаєте відповіді, допомагаєте виконати практичні вправи, але не виконуєте їх за дитину.

4. За бажанням фотографуєте роботу дитини або записуєте віршик (аудіо або відео), який вона вивчить напам'ять, і надсилаєте мені у Вайбері.





Заняття №6 
(29 листопада - 3 грудня)

Працюємо з метеликом. Розвиток мислення, уяви


Вітаю вас, мої любі малята, і вас, шановні батьки! Сьогодні до нас завітав новий гість. А хто це, нумо дітки, відгадайте загадку:

В мене довгий хоботок,
З квіт збираю я пилок.
Ще яскраві крильця маю,
Безтурботно я літаю.

- Так, це метелик. Хоч за вікном скоро випаде сніжок, але ми сьогодні разом з метеликом згадаємо теплі дні. 

Вправа 1  

Любі, Пізнайчики, пропоную вам уважно послухати наступну казочку та дати відповіді на питання.

Шановні батьки, прочитайте наступні питання діткам та послухайте їхні відповіді.

- Де росла квітка?

-  Хто прилетів до неї?

- Чому метелик прилітав щодня до квіточки?

- Хто хотів її зірвати?

- Чому хлопчик прийшов із сачком?

- Що трапилося з метеликом?

- Чи дійсно квітка була справжнім другом?

- А метелик?

Молодці, дітки!!!

Вправа 2  


А тепер, малята, за допомогою фарб або олівців намалюйте квіточку та метелика.  Якими ви їх уявляєте?

Сподіваюся, що ваші малюнки, мої маленькі друзі, будуть справжніми шедеврами.


Вправа 3  

Дітки, ви славно попрацювали, прийшов час трішки відпочити. Запрошую вас, малята, на веселу розминку.


Вправа 4  


- Відчуваю, що ви, любі, гарно відпочили. А зараз пропоную вам вивчити віршик про метелика, щоб наступного літа він радував вас своїм віртуозним польотом. 

- Шановні батьки, допоможіть діткам вивчити віршик.


Метелик над лужком літав, 

Веселу пісеньку співав. 

Почули пісню ту тополі, 

Почуло пісню чисте поле. 

Метелик наш радіє літу, 

Співає весело про квіти. 

У небі сонечко яскраве - 

До всіх комах воно ласкаве. 

Співає вся природа влітку, 

Радіють сонцю усі дітки. 


Вправа 5  

- А зараз, малята, нумо повторимо лічбу до 10, щоб влітку швидко порахувати метеликів, які завітають до вас на гостину. 


- Шановні батьки, послухайте, як рахує ваша дитина, випрате, якщо помилилась. Попросіть, шановні, дитину порахувати у зворотньому напрямку. 


За бажанням ви, шановні батьки, можете надіслати мені  малюнки квіточки та метелика, яких створить ваша дитинка, та аудіо або відео запис віршика про метелика. 

Дякую за співпрацю! До зустрічі за тиждень!



Дарую всім метеликів для гарного настрою!






Заняття №5 
(22 - 26 листопада)

Дружимо з Півником. Режим дня. Розвиток уваги, пам'яті


Вітаю вас, мої любі маленікі Пізнайчики, і вас, шановні батьки!

Сьогодні наша зустріч пройде в товаристві веселого Півника.

Вправа 1  

- Діти, послухайте казочку "Півник і Сонечко" та дайте відповіді на наступні питання, а ви, шановні батьки, ознайомте дітей з ними.

- Що стурбувало Півника?

- З якими тваринами він зустрівся?

- Про що згадав Півник?

- Дітки, як ви думаєте, чому Сонечко вийшло на небо?

- Розкажіть, яким ви уявляєте Півника?


Вправа 2  

- Ви, любі малята, вже знаєте, що Півник любить прокидатися дуже рано разом із Сонечком. І спати він лягає, коли Сонечко за обрій сідає. 

- А коли ви прокидаєтеся? Дуже рано?   

- А коли лягаєте у ліжечко спатки?

- Чи вчасно снідаєте та обідаєте? 

Шановні батьки, послухайте відповіді ваших Чомусиків.

-Мої маленькі Чомусики, пропоную ва подивитися наступний мультфільм та повторити, як розповідати про свій день. 

- Розкажіть вашим батькам, як проходить ваш день.


Вправа 3  


- От ви, малята, трішки попрацювали, а зараз запрошую вас на веселу розминку з Півником. Повторіть його рухи.




Вправа 4  

- Малята, пропоную вам вивчити чистомовочку про Півника. А ви, шановні батьки, допоможіть діткам це зробити. Чистомовки гарно розвивають дитячий мовленнєвий апарат. Зверніть увагу, шановні, щоб дитинка чітко промовляла всі слова.

  1. Я Півник-гарний співунець
    Червоний маю гребінець
    Встаю я рано на зорі,
    Співаю голосно пісні.
    Ку-ку-рі-ку!


Вправа 5  

- Знову прийшов час попрацювати. Шановні батьки, допоможіть дітками намалювати графічний диктант. Для цього потрібний аркуш у чітку клітинку. Ви, шановні, ставите точку посередині аркуша і даєте вказівки дитині у який бік і скільки клітинок провести пряму лінію. Команди  - це стрілочки , які ідуть в одному ряді по порядку. Такі вправи закріплюють вміння діток визначати сторони та розвивають увагу і вміння слухати.




За бажанням ви, шановні батьки, можете надіслати мені  малюнки півника, якого створить ваша дитинка та аудіо або відео запис чистомовки. 

Дякую за співпрацю! До зустрічі за тиждень!





Заняття №4 
(15 - 19 листопада)

Рахунок до 10, 
взаємне розміщення предметів
 (попереду, позаду, праворуч, ліворуч, між...)

- Вітаю вас, любі малята та шановні батьки, на підготовчих заняттях! Сьогодні ми з вами відвідаємо чарівну країну "Математику" та виконаємо декілька вправ для розвитку уваги та пам'яті

Вправа 1  

- Шановні батьки, запропонуйте діткам переглянути наступне відео та порахувати машинки, у другій частині, зробивши паузу, спитайте діток де знаходяться різні звірі на арені цирку. У своїх відповідях дітки вживають слова: попереду, позаду, ліворуч, праворуч, за, під, над, перед ...

 

Вправа 2    

Діти, вам часто доводиться рахуватися з друзями, щоб пограти у різні ігри. Тому я пропоную вам вивчити веселу лічилочку. 
Раз, два - дерева
три, чотири - вийшли звірі,
п'ять, шість - пада  лист,
сім, вісім - птахи в лісі,
дев'ять, десять-  це сунички
підвели червоні личка.

Сподіваюся, що така лічилочка стане вам у нагоді.

 Вправа 3    

Запрошую відпочити та порухатися.



Вправа 4  

От і відпочили. А тепер, любі малята, пропоную вам намалювати одну тваринку із розминки, яка вам найбільше сподобалась. Чекаю на ваші лічилочки та малюнки.

За бажанням ви, шановні батьки, можете надіслати мені аудіо або відеозапис лічилочки, яку вивчить і розкаже ваша дитинка та малюнки веселих тваринок. 

Дякую за співпрацю! До зустрічі за тиждень!













   



Заняття №3 (8 - 12 листопада)

Пори року, місяці.
 Розвиток творчості та уяви


Вітаю вас, мої маленькі сонечки і шановні батьки!!!

- Сьогодні ми разом із зайчиком Добрячком будемо вчити назви місяців та пригадаємо правила для гарного запам'ятовування інформації.


Вправа 1

- На минулому занятті ми, дітки,  говорили з вами про кольори веселки та називали дні тижня, бо їх так само 7, як і райдужних кольорів. 

- Шановні батьки, поясніть діткам, що чотири тижні  - це цілий місяць. А наступне відео допоможе малятам вивчити назви місяців та поєднати їх у пори року.    

- Під час мультфільму, шановні батьки, поставивши відео на паузу, перепитуйте діток, як називаються місяці, до якої пори року вони належать. 


Вправа 2

- Шановні батьки, зверніть увагу діток, щоб краще запам'ятати будь-яку інформацію, треба дотримуватися певних правил:

1. Слухай уважно

2. Не відволікайся

3. Перепитай, якщо не зрозумів

4. Повтори про себе, а потім уголос нову інформацію 

- А зараз час трішки треба  відпочити. Запрошую вас, мої маленькі друзі, до веселої розминки із зайчиком Добрячком.

Весела розминка



                                  Вправа 3                  


 - Любі дітки, а чи знаєте ви, що наші долоньки чарівні? За допомогою їх ми можемо намалювати різних тварин. Малята, подивіться наступне відео та спробуйте за допомогою олівців або фарби намалювати різних рибок. Шановні батьки, допоможіть своїм сонечкам створити справжні шедеври.


Вправа 4     


- Діти, сподіваюсь у вас вийшли гарні рибки.  Шановні батьки, допоможіть малятам вивчити цікавий  віршик про рибок.

Чому мовчать рибки?

У ставок Маринка

Сипле хлібні дрібки.

— А чому це, Грицю,

Не говорять рибки?


— Як же їм балакать,

Гриць на те сестриці, —

Коли завжди мають

Повен рот водиці!


За бажанням ви, шановні батьки, можете надіслати мені аудіозапис віршика, який вивчить і розкаже ваша дитинка та малюнки казкових рибок. 

Дякую за співпрацю! До зустрічі за тиждень!




Заняття №2 (1-7 листопада)

Дні тижня. Кольори веселки



Вправа 1

- Діти, а чи знаєте ви, який сьогодні день тижня, а який був учора, буде завтра? Давайте разом з мишенятком у наступному мультфільмі повторимо, як називається кожен день тижня.  


Діти, дайте відповіді на питання:

- Що полюбляє мишеня? (Мишеня полюбляє ...)

- Скільки днів у тижні? (У тижні ...)

- Що знайшло мишеня у понеділок? (У понеділок мишеня  ...)

- Що помітило у вівторок?  (У вівторок мишеня помітило ...)

- Чим ласувало мишеня у середу? (У середу мишеня ласувало ...)

- Що знайшло у четвер? (У четвер ...)

- Чим ласувало мишенятко у п'ятницю? (У п'ятницю мишенятко ласувало ...)

- Чому раділо машеня у суботу? (Мишеня раділо, бо ...)

- Чим ласувало мишенятко у неділю? (У неділю воно ласувало ...)

- Шановні батьки, слідкуйте, щоб дитина відповідала повними реченнями (початок поданий після питань)

Вправа 2

Не тільки тиждень може похвалитися числом 7. Веселка має теж сім кольорів. Що це за кольори і як вони називаються вам допоможе дізнатися веселій художник Зайчик у наступному мультику.

 

Шановні батьки, спитайте діток, які назви кольорів у веселки. Зверніть увагу дитини на їх послідовність.

Вправа 3

Шановні батьки, щоб діти краще запам'ятали кольори веселки, допоможіть їм вивчити віршик Надії Красоткіної 

Сім кольорів веселка має

Сім кольорів веселка має:
Червоний, наче сонце сяє,
Оранжевий вогнем горить,
Жовтенький квіткою зорить.
Зелений у траві, в листочку,
А голубий в воді, в ставочку.
Синіє небо угорі,
І фіалки зацвіли .


За бажанням ви, батьки, можете надіслати мені аудіозапис віршика, який вивчить і розкаже ваша дитинка. 

Дякую за співпрацю! До зустрічі за тиждень!





Заняття №1

Знайомство. Поспілкуємося

Вправа 1

- Пригадайте, діти, які слова ви,  вживаєте, коли зустрічаєте знайомих? (Слова вітання: Доброго дня! Здрастуйте! Привіт! )

Які ще слова привітання ви знаєте? Назвіть їх своїм батькам. (-         Здоров, … -         Добридень, … -         Як ся маєш, … -         Здоров був, …   -         Вітаю, … -         Рада зустрічі, … -         Як справи,… -         Ласкаво прошу, … -         Щаслива зустрічі з тобою, … -         Гарного дня тобі, … -         Хай щастить,… -         Всіх гараздів,… Доброго здоров’ячка, ...) 

- Діти, зверніть увагу, що вітаючись, ви називаєте ім'я співбесідника.

Вправа 2

- А чи знаєте любі діти, як звертатися до незнайомої людини? Якщо ні, то пропоную вам подивитися наступний мульфільм і розповісти, якими зловами ви звернетеся до незнайомця. (Для перегляду натисніть на слово 

- Малята, назвіть ці слова своїм батькам (Добродію, громадянине, чоловіче, пан/пані, шановний/шановна)


Вправа 3

- А тепер ми з вами, любі діти, познайомимося. Для цього, будь ласка, намалюйте себе  олівцями або фарбами, можете зліпити свою фігуру з пластиніну, напишіть своє ім'я. Якщо писати вам важко, то попросіть допомоги у дорослих. Фото роботи за бажанням можна надіслати мені в особистому повідомленні. 

Дякую за співпрацю! До зустрічі через тиждень!








Немає коментарів:

Дописати коментар