Математика

2020-2021 навчальний рік



Повторюємо "Частина від числа"






Розвязуємо складні рівняння











Повторюємо додавання та віднімання двоцифрових чисел різними способами























Дистанційне навчання 

27.05.2020


- Діти, сьогодні ви продовжите бути дослідниками й дослідите таблиці множення і ділення чисел 8 та 9.

- Розгорніть зошити та запишіть дату.

27 травня
Класна робота


- Переглядаємо відео. По ходу ви, діти, виконуєте письмово: математичний диктант, порівняння, приклади, 2 задачі, креслите відрізки та, за бажанням, усно відповідь логічної задачі. (Фотозвіт)


- А таблицю множення і ділення на 9 ви вже знаєте, бо це число є в усіх таблицях. Тільки 9 х 9 = 81 - це легко запам'ятати!
 - Дякую за роботу на уроці!





26.05.2020


- Всім доброго дня. Діти, сьогодні у вас буде чимало роботи, бо будете досліджувати таблиці множення та ділення 6 і 7.
- Отже, розгорніть зошити та запишіть дату.
26 травня
Класна робота
- Діти, уважно подивіться наступні відео, а потім виконаєте письмові вправи.


- Любі мої, користуючись таблицями множення та ділення на 6, виконайте письмово вправи 3 та 4 на с.132, вправу 4  на с.133. (Фотозвіт)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА



- Продовжуємо досліджувати таблиці множення та ділення числа 7.

- Після перегляду відео, дітки, виконайте письмово 5 та 6 вправи на с.134. (Фотозвіт)

- Дякую за роботу на уроці.





21.05.2020


- Всім присутнім доброго дня! Сьогодні, діти, ви пишете підсумкову контрольну роботу. Нагадую, що її пишуть лише один раз і 40 хвилин. Якщо виникають проблеми із завантаженням, то перезавантажте сторінку і працюйте далі. Отже переходьте за посиланням  join.naurok.ua    ,
 код доступу 8178778 .

- Бажаю всім успіхів!









20.05.2020


- Діти, доброго дня! Починаємо працювати. І так - розминка.


20 травня
Класна робота


- Сьогодні, любі, ми розглянемо таблицю множення числа 5.


- Таблицю ділення на 5.



- Закріпимо новий матеріал практичними вправами.
- Діти, розгорніть підручник на с.129 та виконайте письмово 3 вправу, користуючись таблицею множення числа 5. (Фотозвіт)


- Працюємо далі. Дітки, виконайте 5 вправу, запишіть у рядок всі числа, крім зайвих. (Фотозвіт)

- Шановні, обчисліть всі вирази з 6 вправи за зразком. (Фотозвіт)

- Дякую за роботу на уроці!






19.05.2020


- Вітаю вас, дітки, на уроці математики! Починаємо з  математичної розминки.




- Діти, розгорніть зошити та запишіть дату.

19 травня
Класна робота

- Сьогодні ми з вами будемо збільшувати та зменшувати числа на кілька одиниць. Відео дивитесь не з початку.



Збільшувати та зменшувати числа  в кілька разів.




- Після перегляду відео, діти, виконайте вправи 2 та 4 на с.127. (Фотозвіт)



- Користуючись правилами на с.128 розв'яжіть, діти, 4 задачу на с.128. (Фотозвіт)

- Висновок: 
збільшити на ...  - додати, 
зменшити на ...  - відняти; 
збільшити у ... разів - помножити, 
зменшити у ... разів - поділити.


- Дякую за роботу на уроці!





14.05.2020


- Вітаю всіх на уроці! Трішки повторимо.




Таблиці множення і ділення числа 3 повторили.

- Діти, розгорніть зошити та запишіть дату.

14 травня
Класна робота


- Сьогодні ви будете досліджувати таблиці множення і ділення числа 4. Відео тільки дивитеся.


- Після перегляду відео, дітки, виконайте письмово другу частину 2 вправи та 4 вправу, записуючи слово оскільки. (Фотозвіт)

- Дякую всім за роботу на уроці.




13.05.2020


- Діти, вітаю вас на уроці математики! Пропоную вам, шановні, перевірити себе, на скільки гарно ви знаєте таблиці множення та ділення чисел 2 та 3.



- А сьогодні ви, шановні діти, будете розв'язувати задачі та вирази застосовуючи свої знання таблиць. 

- Розгорніть зошити та запишіть дату.

13 травня
Класна робота



- Діти, уважно передивіться наступне відео. Письмово виконуйте тільки математичну розминку.



- Після відео, любі, виконайте письмово 2 вправу с.124 та 2 вправу с.125. (Фотозвіт)



- Продовжуємо працювати. Діти, уважно розгляньте дві задачі на с.124, порівняйте їх. Знайдіть короткий запис умови 2 (2) задачі, запишіть його та розв'яжіть цю задачу. Зверніть увагу, що в задачі 2 знаки питання, значить і дій буде ... (Фотозвіт)

- Діти, порівняйте задачі у 3 вправі с.125. Усно доберіть до них схеми. Усно розв'яжіть. 

- Підсумки. У складених задачах на знаходження різниці і на різницеве порівняння другою дією буде віднімання.

- Дякую за роботу на уроці!




12.05.2020


- Вітаю вас, мої маленькі друзі, на році математики. У вас, любі, було досить часу, щоб закріпити таблиці множення 2 та ділення на 2. Отже перевірте себе.
 Переходите за посиланням join.naurok.ua 
 код доступу 170723

- Молодці! А зараз розгорніть, діти, зошити та запишіть дату.
12 травня
Класна робота

- Діти, уважно перегляньте наступне відео. У зошити запишіть умови та розв'язання 6 задачі с.123 (пряма та обернена) за відео.





Руханка


- Попрацюємо у зошитах. Діти, користуючись таблицями множення та ділення числа 3, виконайте письмово 3, 7 і 8 вправи с. 122 - 123.  Вирази розв'язуйте всі.  (Фотозвіт).

- Дякую за роботу на уроці!



07.05.2020


- Вітаю всіх на уроці математики! Діти, давайте пригадаємо, як називаються компоненти множення та ділення. 



- Розгорніть зошити та запишіть дату.

7 травня
Класна робота

- Діти, уважно подивіться наступне відео. Виконайте письмово завдання, які пропонують вам зробити. У задачах записуйте тільки розв'язання.





- Діти, спираючись на правила у 2 вправі с.121, виконайте письмово 4 вправу (вирази тільки у будиночку). (Фотозвіт)

- Підсумок уроку: 
1. Щоб знайти невідомий множник, потрібно добуток поділити на відомий множник.
2. Щоб знайти невідомий дільник - ділене ділимо на частку.
3 Щоб знайти невідоме ділене - частку множимо на дільник.

- Дякую за роботу на уроці!








06.05.2020


- Діти, доброго ранку. Вчора ви гарно попрацювали, розв'язуючи задачі на знаходження остачі, а сьогодні ми будемо  розв'язувати задачі на знаходження суми. Але спочатку  математична розминка.

- Продовжимо працювати. Отже, сьогодні розмова у нас піде про складені задачі на знаходження суми. 
- Запишіть у зошити дату. 
6 травня
Класна робота

- Діти, виконуйте всі письмові види робіт, про які йдеться  відео.




Фізкультхвилинка ( вправи на власний вибір)

- Переходимо до розв'язання виразів. Пригадайте, діти, яку дію робимо першу, якщо є дужки, коли їх немає. За підручником виконайте, шановні, 2 вправу на с.120. (Фотозвіт)

- Дякую, дітки, ви гарно попрацювали на уроці!








05.05.2020


- Вітаю вас, діти, на уроці математики. Почнемо з цікавої розминки. Зараз ви перевірите, чи гарно засвоїли таблиці множення числа 2  та ділення на 2.




- Розгорніть, діти, зошити та запишіть дату.


5 травня
Класна робота

- Сьогодні ми з вами будемо розв'язувати задачі, застосовуючи знання таблиці множення і ділення числа 2.
- Розгорніть підручник на с.119, розгляньте задачі 1(1) та 1 (2), співставте їх, що змінилося?  А працювати з цими задачами вам допоможе наступне відео.





- За відео запишіть у зошити лише розв'язання цих задач.
- Пригадайте, як ми це робили у класі. (Фотозвіт)
Задача 1 (1)
Розв'язання
- Застосовуючи знання таблиць множення числа 2 та ділення на 2 розв'яжіть наступні вирази з 2 вправи. (Фотозвіт)

Фізкультхвилинка


- Продовжуємо працювати. Діти, пригадайте правила користування лінійкою і олівцем та виконайте 3 та 4 вправи. (Фотозвіт)

- Отже, підведемо підсумки. Знаючи таблиці множення числа 2 та ділення на 2 можна легко розв'язати задачі та поділити на рівні частини відрізок. 

- Дякую за роботу на уроці! 











30.04.2020


- Всім доброго дня! Почнемо урок математики з повторення. 





- Ви, дітки, вже можете розв'язувати вирази на множення і ділення, замінюючи їх додаванням та відніманням. Але іноді дуже багато потрібно записувати чисел та довго обчислювати. Щоб полегшити роботу люди склали таблиці множення. 

- Сьогодні ми поговоримо про таблиці множення числа 2 та ділення на 2.


Фізкультхвилинка 
Діти, виконайте улюблені фізичні вправи


- Переходимо до практичної роботи на закріплення вивченого. Запишіть, діти, у зошитах сьогоднішню дату.

30 квітня
Класна робота

- Шановні, виконайте 3 вправу на с.118 письмово спираючись на таблицю множення числа 2. (Фотозвіт)

- Знайдіть значення виразів 6 вправи на с.118. (Фотозвіт)

- Розв'яжіть, діти, 7 задачу. (Повідомте мені вираз розв'язання, та одну обернену задачу, усно)

- Отже, сьогодні ви, дітки, ознайомились з таблицями множення та ділення на 2 і, мабуть, впевнилися, що множити і ділити швидше, ніж віднімати та додавати велику кількість однакових чисел.

- Можливо, ця пісенька допоможе вам, любі, швидко запам'ятати таблицю множення на 2.



- Дякую за роботу на уроці! 










29.04.2020



-Всім присутнім на уроці, доброго дня. Діти, розгорніть зошити та запишіть сьогоднішню дату.

29 квітня
Класна робота
Починаємо роботу з математичного диктанту. Нагадую, що у зошит пишеться тільки відповідь.  (Фотозвіт)

- Продовжуємо працювати. Розгорніть, діти, підручник на с.115. Уважно розгляньте задачі у 1 вправі. Усно розв'яжіть їх. Спробуйте практично (за допомогою квадратиків, олівців або паличок) підтвердити розв'язання. 

- Розв'яжіть задачу з 3 вправи (обернену не треба)ж. Записати у зошити умову та розв'язання. (Фотозвіт)

Фізкультхвилинка



- Перегорніть сторінку підручника, працюємо на с.116. Перш ніж виконати 1 вправу, розумнички, перегляньте уважно наступне відео.

- А тепер, мої любі, виконайте, дітки, письмово 1 вправу. (Фотозвіт)

- Молодці. Уважно розгляньте, діти, вирази у 3 вправі. Чи правильно визначено порядок дій у виразах? Обчисліть вирази письмово. (Фотозвіт)

- Підсумок уроку: 

- Дякую за роботу на уроці. 
- Для закріплення вивченого бажаючі учні, після уроків, можуть виконати 5 вправу на с. 116.



28.04.2020
- Вітаю вас, діти, на уроці математики! Сьогодні ми повторюємо вивчене та ви виконаєте контрольну роботу. 
- Починаємо з повторення.



- Розгорніть зошити та запишіть сьогоднішню дату.

28 квітня
Класна робота

- Розгорніть підручник на с. 115 та розв'яжіть вирази 4 вправи перші два стовпчики.

Фізкультхвилинка




- Продовжуємо працювати. 
- Діти, переходите за посиланням та пишете діагностичну роботу.

join.naurok.ua   код доступу 604570

- Бажаю успіху!







22.04.2020


- Діти, доброго дня! На минулому уроці ми з вами, дітки, розглянули випадки множення і ділення на 1, а також множення на 0 та ділення 0. А що ж робити, якщо у нас не 1 і не 0, а 10? 
- Про це ми сьогодні й поговоримо. Але спочатку повторимо вивчене.




- Молодці! 
- Діти, пропоную вам уважно подивитися відео для того, щоб швидко обчислити наступні вирази.



- Розгорніть, шановні, зошити та запишіть сьогоднішню дату.

22 квітня
Класна робота

- Розгорніть підручник на с.114 та, спираючись на інформацію з відео, виконайте  письмово 2 вправу. (Фотозвіт)

- Дякую всім. Продовжуємо працювати. Виконайте 3 вправу. Не забудьте скласти до кожного виразу на множення  дві рівності на ділення. (Фотозвіт)

- 4 вправу, дітки, виконайте усно. 




- Продовжуємо працювати у зошитах. Діти, письмово виконайте вправу 5 (всі вирази).Пригадайте правила запису у зошит, не робіть багато стовпчиків. (Фотозвіт)

- Дякую за роботу на уроці!







21.04.2020


- Вітаю вас, діти, на уроці математики. За звичкою, починаємо з усної розминки.



- Ви, діти, вже знаєте такі дії, як додавання, віднімання, множення, ділення. Сьогодні ми розглянемо ділення з нулем та одиницею.


Закріпимо вивчене


- Запишіть у зошитах сьогоднішню дату.

21 квітня
Класна робота


- Виконайте письмово 1 вправу на с.113. Обчисліть вирази та з кожного складіть два на ділення. (Письмово)

- Що одержимо при діленні на 1? (Звукове повідомлення)

- Усно виконайте вправу 2. Які висновки можна зробити?

- Письмово обчисліть вирази 3 вправи. (Фотозвіт)

- Розв'яжіть вирази 4 вправи, тільки ті, що з будиночком.

- Розв'яжіть у зошитах 5 задачу. Усно складіть обернену до неї.

Отже, підведемо підсумки.

- Чи можна ділити на нуль? (Звукове повідомлення)
- Що ми отримаємо, якщо поділимо на 1 будь яке число? (Звукове повідомлення) 

- Дякую за роботу на уроці!!!








15.04.2020



- Вітаю вас, діти, на уроці математики. Пригадайте, як називаються компоненти при додаванні, відніманні, множенні та діленні. 



- Розгорніть, діти зошити та запишіть дату.

15 квітня
Класна робота
- Далі пишете: М.д (математичний диктант). 
- У зошит пишете тільки відповіді через кому, а у Вайбер фотозвіт або теж відповіді (за вибором)


- Працюємо з підручником с.112,  2 вправа (письмово).
- Звертаю вашу, діти, увагу на наступні вирази. Пригадайте, як додавання пов'язане з відніманням. (Звукове повідомлення)

- Так, дійсно, з кожного виразу на додавання, можна скласти 2 вирази на віднімання.
- Так само і з виразу на множення можна скласти 2 вирази на ділення.
- Діти, виконайте, будь ласка, 4 вправу тільки 2 стовпчики письмово. Спочатку розв'язуєте вираз, а потім до нього складаєте 2 вирази на ділення. (Фотозвіт)


Фізкультхвилинка



- Пригадаємо, з яких частин складається задача. Уважно, діти, прочитайте задачу 5 на с.112. Запишіть у зошити стислу умову та розв'яжіть цю задачу. На малюнку нижче маленька підказочка, щодо стислої умови. (Розв'язання у фотозвіті)


- Самостійно виконайте 6 вправу, пригадавши, що іменовані числа можна як і звичайні додавати та віднімати. (Фотозвіт)

- Дякую за роботу на уроці!






14.04.2020


- Вітаю вас, любі, на уроці математики. Попрацюємо усно.




- Запишіть у зошити
14 квітня
Класна робота 

- Розгорніть підручник на с.110 та виконайте 2, 3 та 4  вправи усно. 

- Пригадайте, з кількох частин складається задача. Запишіть у зошит тільки розв'язання 5 задачі. (Фотозвіт)
- Усно складіть обернену. Пригадайте, обернена задача складається за правилом, що відомий компонент  стає невідомим. (Звукове повідомлення)

- Виконайте, діти, письмово 6 вправу. Пам'ятайте, що множення замінюємо додаванням, а ділення - відніманням. (Фотозвіт)

Фізкультхвилинка


- Продовжуємо працювати. Переходимо на с.111. у 2 вправі що цікаве ви помітили? (Звукове повідомлення)

- Виконайте письмово 3 вправу. Яким математичним законом ви, діти, користувалися при додаванні? 







- Отже переставний закон можна використовувати і при множенні. 

- Виконайте письмово 4 вправу. (Фотозвіт)
- Увага!!! Діти, розгляньте 5 вправу на с.111. Значення яких добутків можна назвати без обчислень? (Запишіть їх у зошит)

- Для закріплення вивченого, будь ласка, виконайте 6 вправу у вільний час.

- Дякую за роботу на уроці!!!






08.04.2020
- Вітаю вас, діти, на уроці. Сьогодні ми продовжимо знайомство з такою арифметичною дією, як ділення. 
Математична розминка.



- Розгорніть зошити та запишіть сьогоднішню дату.
8 квітня
Класна робота
Перш, ніж продовжити роботу, уважно, діти, перегляньте наступне навчальне відео.



- Переходимо до роботи з підручником.
- Розгорніть підручник на с.109. Опрацьовуючи 1 і 2 вправи відповіді в усному повідомленні.
- Вирази на множення і ділення можна читати різними способами. У 3 вправі наведені три різні способи, як читати вирази. Прочитайте вирази на множення і ділення всіма трьома способами.  Не обчислювати!
Зразок: 
1) по 20 взяти 5 разів,
2) 20 помножити на 5,
3) добуток чисел 20 і 5 
- Так само на ділення. 
Фізкультхвилинка



- Продовжуємо працювати. Обчисліть письмово всі вирази у 4 вправі с.109. Звертаю увагу на вирази на ділення і множення. Їх замінюємо відніманням та додаванням. Спочатку,діти,  зробіть на чернетці, а потім запишете у зошити.
 Зразок: 








- Після виконання 4 вправи , дітки, дайте відповіді на наступні питання.


- Дякую всім за роботу на уроці!!!


07.04.2020


- Вітаю вас, юні математики, на уроці. Почнемо з невеличкої розминки. Замініть додавання множенням.


- Сьогодні ми продовжимо вивчати множення.
- Пригадаємо, як називаються числа при множенні.

МНОЖНИК х МНОЖНИК = ДОБУТОК

- Пригадаємо, як утворюється множення та як потрібно читати вирази на множення.



- Закріпимо повторене письмово.

7 квітня
Класна робота

- Розгорніть, діти, підручник на с.107. Уважно розгляньте умову 2 вправи. Запишіть вирази спочатку додаванням, а потім множенням. (Фотозвіт)

- У 3 вправі знайдіть зайвий вираз і напишіть мені його у вайбері.

- Прочитайте собі вголос правило, яке дівчинка у 3 вправі розповідає хлопчику.
- У 4 вправі замініть додавання множенням за зразком. Увага!!! Обчислювати не треба!!!

- У 5 вправі виконайте схоже завдання, але тут потрібно вже обчислювати!!!

Фізкультхвилинка


- Так, ми можемо додавати однакові числа, також можемо їх і віднімати.

- Перегорніть с.108. Зверніть увагу на 2 вправу. Зіставте різниці. Які з поданих різниць зайві? (Напишіть)

- Прочитайте собі уголос наступне правило. Як називається дія віднімання однакових чисел з різницею 0? (Усне повідомлення)


- Замініть, дітки, дію віднімання діленням у 3 та 4 вправах на с.108. (Фотозвіт).

- Дякую за роботу на уроці!!!







Немає коментарів:

Дописати коментар